Välkommen!

21 december 2012

GOD JUL!



Snart är det jul!

Det är med delade känslor som jag firar jul, åker till Flen och firar jul med mamma, mormor och mina katter som bor hos mormor, det blir bara vi, min familj på min mammas sida är inte stor och moster med familj och morbror med familj firar på annat håll, på min pappas sida är det inte mycket till relation så det är synd, jag saknar min pappa varje dag men framför allt nu när det kommer till jul och nyår. På nyårsafton är det 3 år sedan som han gick bort i cancer. Enormt tomt efter honom.

Min ledighet innefattar 12 dagar som jag bara ska träna, umgås med kära och vila upp mig. Det ska bli skönt då jag senaste veckan har dragit på mig en go förkylning med halsont...så det har inte blivit någon träning utan mest vila.

På nyår blir det en resa upp till älskade och saknade Stöten med goa vänner, det ska ätas god mat och åkas skidor..underbart!!


Hoppas att alla goa får en underbar jul och ett härligt gott nytt år!


mega pussar och kramar Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar