Välkommen!

6 januari 2013

Nytt år, nya utmaningar!

God fortsättning till alla fina männsikor där ute.

Idag är det söndag och grått väder ute i Göteborg, vintern har försvunnit och det känns lite som om att våren är på G, igår morse när jag vaknade hörde jag fåglarna kvittra utanför mitt fönster..det var mysigt och det gav mig en känsla av att det är nytt år med nya utmaningar..


Är du en sån som avger nyårslöften varje år, håller du dom eller bryts dom efter bara några veckor in i Januari?

Jag brukar inte ge nyårslöften, men i år kommer det några, det är inga löften utan mera utmaningar...

Jag ska hitta mitt drömjobb..jag ska in i branschen inom friskvård och hälsa..så är det!!!

Sen ska jag även träffa kärleken och verkligen ge mig in helhjärtat i det!! han finns och det vet jag.

Det är mina löften.....Vad är DINA???


puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar