Välkommen!

8 oktober 2012

Det finns KÄRLEK sen finns det KÄR LEK

vad är skillnaden mellan kärlek och kärlek?

För mig finns det skillnader....det är en sak att vara intresserad av en person och det är en sak att vara attraherad av en person....

Sen finns det en sak att få kärlek och en sak att ge kärlek

Sen finns det besvarad kärlek och obesvarad kärlek

Det finns rätt kärlek och det finns fel kärlek

Även sann kärlek och osann samt sund och osund kärlek.!

VAD HAR DU FÖR KÄRLEK??

Kär?? Lek?? Är du kär eller leker du bara? Vad är rätt och vad är fel?

Äkta vänskapskärlek för mig är när jag får ett vykort skickat till mig när personen vet att jag inte är hemma på ett par dagar och när jag kommer hem har den personen skickat ett sparat vykort från vår resa ihop med posiviva ord till mig, då blir jag så glad att den personen finns i mitt liv.

Sen älskar jag även att mina vänner alltid bryr sig och ställer upp om jag behöver dom. Jag hoppas att dom tycker jag gör samma för dom. Trots att det ibland kan gå lång tid mellan att vi hörs så vet jag vilka mina vänner är! TACK!!!

Något helt underbart är oxå när magen pirrar till när jag är kär..den känslan är magiskt, jag mår lite illa, har ingen matlust och jag blir disträ och har lite svårt att tänka på något annat, jag glömmer bort saker jag lovat, saker jag borde i normal fall ha bra koll på men av någon jätte mysig anledning är det som borta....tankarna är liksom på annat håll...längtar och hoppas!


Ha en underbar vecka i den i dag soliga Sverige!!


puss och kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar