Välkommen!

16 maj 2012

Attraktion och dragningskraft!

tjohoo!!


I helgen som var kom min underbara barndomsvän Linda ner för en helg med mig, vi har många gånger hittat på olika upptåg, hon fick bla för sig att komma ner 1 vecka till mig i Thailand när jag var där 5 månader bara för att hon kände för det..där gjorde vi bus och hade skoj..hon har även kommit ner till mig här på västkusten där det aldrig blir som vi har tänkt..det har dansats till tidig morgon, sjungit och spelat gitarr på en segelbåt, vi har även fallit tillbaka i tonåren och insett hur livet var då...Linda är en tjej som jag..ingen lugn stund med henne och så blev det inte den här helgen heller..fast det var jag som styrde denna gång...


I fredags åt vi middag hemma för att sedan dra ut på ett dansställe i Göteborg, vi hade bestämt oss innan vi gick ut att vi bara skulle fuldansa..(Det betyder dansa i otakt och dansa som man var påverkad av nån drog) vi skulle inte heller bry oss om vad andra skulle säga och vi skulle inte bli uppraggade eller ragga på killar..nej en tjejkväll bara hon och jag och sköna skor och moves...blir som sagt aldrig som vi har planerat..
Vi började dansa fuldans och redan när vi var på dansgolvet så kom det en kille som oxå dansade fuldans..så där stod vi och utmanade varandra i fuldans..tills det kom en kille och tog min hand och drog iväg mig...mitt in på dansgolvet där vi sedan stod och buggade i 3 låtar innan jag var tvungen att pausa...då inser jag att alla andra står runt om oss och tittar på..snacka om lets dance..hihi..lite pinsamt men mest skoj och svettigt..mina 5 minutes of fame!
Sen blev det bara värre...alla skulle då dansa med mig och Linda.."shit vad det går mellan pattar och lår" som linda brukar säga..vi dansade och hade grymt skoj med de killarna som vi shakade med..hemma var vi väl vid 5 tiden efter att ha åkt en taxi som hade TV i sig där vi kunde spela tv-spel eller sjunga kareoke i.


Sov typ 1 timme mellan fredagen och lördagen innan det var dags att stiga upp för att åka och jobba en heldag..sen gjorde vi samma sak på lördagen...fuldans som ledde till mer skratt och mer skaka rumpa...snacka om att det finns många fina killar i Göteborg...sov väl 2,5 timmar den natten innan jag sedan skulle jobba igen..var inte så trött som jag trodde jag skulle vara..nä nä jag var allt ok! Men roligast var då på söndagen på väg hem från jobbet i Fiskebäckskil så kör jag på motorvägen och åker om en saab och i en sitter en grymt snygg kille...vi får ögonkontakt och han inser nog att nä vad fan inte ska en tjej köra om mig heller...så han drar iväg och jag efter honom och sen håller vi på så hela vägen hem till Götet...jag åker om honom han åker om mig och hela tiden ser vi till att titta på varandra när vi drar förbi...resan hem till Götet gick fort och när vi sedan skulle skiljas åt tog jag kort på hans reg nr...fortsättning följer..det var en bra dragningskraft i hans bil...hahaha!!! 


puss puss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar