Välkommen!

7 maj 2012

Värderingar

Vad värderar du i livet?
Är det pengar, framgång och fin bil?
Eller är det kärlek, glädje och lycka?
Kanske rent av familj, bra jobb och fint hus?

Jag vet inte alla är vi olika men när ens värld ändras drastiskt värderar man livet på ett annat sätt, eller? Det gör iallafall jag...det som var viktigt för mig förut, bra jobb, senaste kläderna, bästa festerna känns inte lika prio nu som då..numera värderar jag hellre en fin solnedgång eller ett bra träningspass än att hänga med partyfolket...är jag gammal? ja skulle vissa säga, nej skulle ändra säga..men det som är viktigt i livet tycker jag är att man kan stå för sina åsikter och att man har bra värderingar...pengar är bra att ha och tack vare dom kan man göra en massa saker, men pengar gör dig inte lyckligare..lyckan kommer inne från dig själv och är du inte lycklig så märks det även utåt, så det är därför svårt att fejka ett leende..det är alltid äkta som det kommer från insidan..så le men menad det oxå!

puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar