Välkommen!

29 maj 2012

Sol, skratt, vänner och träning!

då har äntligen sommaren kommit till kalla svedala igen då! Underbart!
Jag älskar värme och sol, är inte svensk egentligen när det kommer till årstider och kyla. Vi brukar skämta om att jag var nog i ett tidigare liv född i ett varmt land typ i medelhavet eller afrika då jg älskar olidlig hetta och stark mat, jag umgås helst med lokalbefolkning när jag reser och jag kan förstå folks språk trots att jag inte pratar det språket..min barndomskompis från Turkiet och hennes familj har ju alltid kallat mig för deras dotter eftersom jag är så otroligt osvensk i mitt sätt att vara, när jag bodde i thailand fick jag ju ständigt höra att jag itne var svensk till sättet men till utseendet..

jag har under dessa soliga dagar pressat och verkligen njutit av solens strålar, jag vet att dom är farliga och jag bör vara försiktig men det är svårt...

dagarna har tillbringat med vänner här i Göteborg på olika parker och med olika teman, en dag var det träning och sol, en annan blev det picknick och vin. Jag har även varit ute i hettan och sprungit 1 mil på 1 timme och 4 minuter..det är jag faktiskt nöjd över...

på måndag är det blodomloppet som jag ska springa med mina gamla arbetskamrater från Stöten, vi ska springa till minne av vår gamla chef som gick bort 37 år i cancer och för hennes nyfödda dotter som vi ska skänka pengar till!
Jag hoppas på bra väder och på mycket pengar för lilla Karin så att hon får en bra ekonomisk trygghet när hon växer upp!

Nä kära vänner nu får det bli lite skolarbete som jag har legat på latsidan med för sedan blir det en springtur här på Hisingen innan jag får en massagekund!

P.S....älskar mitt liv med träning, vänner och sol!D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar