Välkommen!

29 mars 2012

Våren är här!!

Våren är här!

Helt underbart när äntligen våren kommer..folk blir så mycket gladare och öppnare. Snygga killar och tjejer finns i varje hörn med solbrillor och en blick på jakt efter vårförälskelsen!
Uteserveringarna är fulla med folk och fålarna kvittrar och blommorna slår ut..men mest märks det att det är vår genom att alla ska springa..det ska joggas vart man än vänder sig, dom som inte orkar eller kan det ja dom powerwalkar i rask takt..det är helt underbart att se att folk tänker på sin hälsa och den kommande badsäongen...på friskis & svettis där jag går märks det genom att passen är fulla med energiskt folk som har gett sig den på att vara i form till sommaren..massa människor..men då är min fråga..tänker folk på vad dom äter också eller stannar det där...
"Jag tränar ju så då kan jag äta vad jag vill"
"den glassen gör ju inget jag har ju tränat idag"

Eller hur tänker folk..ge mig lite feedback så att jag vet..jag erkänner att jag själv kan tänka att "det gör inget med lite synd ibland när man ändå har tränat"

Men om man har ett mål att gå ner i vikt då är det ju viktigt att inte glömma bort det så att man inte står där i vassen sen när badsäsongen kommer...har jag fel?

Mitt tips är att sätt upp en snygg bild på dig själv på kylskåpet eller ha på framtidan på telefonen så att du ser den ofta och kommer ihåg ditt mål när suget sätter in eller när motivationen minskar!

ha det bra!

Puss!!