Välkommen!

22 november 2012

min tvillingsjäl!

Finns det en en tvillingsjäl eller en självfrände där ute i världen? Har alla en själsfrände? Kommer man att träffa den någongång under sitt liv tro?

Jag tror att det finns en person i mitt liv som är den jag ska vara med och som gör mig hel och komplett..jag längtar tills jag träffar honom...eller är det så att min tvillingsjäl är en tjej som jag får världens bästa kompisrelation med och att jag sedan träffar en kille som gör mig hel på andra sätt?

Jag tror utan att sticka ut för mycket att han är nära nu, tänk att ligga vaken hela natten och prata, skratta och ha djupa samtal med, se solen gå upp och inse att man inte har sovit nåt men man är inte trött...sen somnar man tillslut i en mysig sked och när man vaknar upp ligger han och tittar på mig med ett vackert leende som får mig att smälta till tusen...sen känns det jätte jobbigt att vara ifrån den honom för jag vill bara prata och vara med honom hela tiden, tar upp min telefon och ska skicka ett sms och då ringer han för han tänkte på mig, tankeöverföring, samma som att vi har samma grundvärderingar, intressen och passion för livet...hur underbart vore inte det om han fanns där ute inom räckhåll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar