Välkommen!

22 juni 2013

Glad midsommar!!!

Lite bilder från gårdagens midsommarafton som firades hemma i Göteborg med min älskade vän i vått och torrt Linda!

Vi hade picknick i trädgårdsföreningen och tittade på dans och lyssnade på musik, vi hade tur och klarade oss från det värsta regnet, men vad är en midsommar utan lite regn?
Vädret spelar stor roll för oss svenskar eftersom vi har så kort solperiod här... Men det är ändå sällskapet som gör tillvaron bra! Tummen upp för gårdagens firande med drinkar, vin, och god mat och bra avslut på kvällen med filmer.

I dag blir det en resa upp till smögen och strosa i affärer och lyssna på ett grymt band som spelar och sen blir det party hela natten lång! Det brukar bli lyckat vet jag av erfarenhet och eftersom det är jag och Linda som umgås blir det som vanligt galet men kul! Jag är ledig nu till måndag morgon så detta blir min semester... Tjohooo!!!

Glad midsommar alla!! ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar