Välkommen!

21 september 2012

Träningsvärk delaux!

jag har fått träningsvärk delaux på sista tiden av den mesta styrketräning jag gör...det är helt magiskt skönt att ha det samtidigt som det gör ont..men på ett positivt sätt...det började i lördags efter att jag hade haft en veckas vila för resa till stockholm och skola samt jobb så när jag gick på skivstång intervall kände jag att min kropp var trött och inte helt i form och egentligen ville vila, men jag gick ändå och det var faktiskt det jobbigaste passet på läääänge som jag varit på...jag hade sedan träningsvärk på baksida lår från hälen och upp till korsryggen ändå tills på tisdagen...det var så mycket träningsvärk att det var jobbigt att sitta så när mitt favoritpass var på måndgen gick det inte att träna då hela min kropp hade träningsvärk..men sen var jag på det igen på tisdagen och då hade jag turen att få två instruktörer på ett gym pass som heter intensiv och utmanande..och det var det...!!! idag är det fredag och jag kan än känna av det i min kropp..sen att jag har pushat kroppen på två dubbelpass på onsdagen hör väl lite till saken...men jag gillar det!!

nu blir det vila från träning i helgen då det är jobb som gäller på landvetter!!

ha en bra helg alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar