Välkommen!

5 januari 2014

Dagar i Flen

Inledde min lediga lördag med att träffa min barndomsvän Therese och köra igenom hennes kettelbells pass som hon ska ha i vår. I två timmar la vi ett bra upplägg och tränade och gjorde ett grymt bra pass. Ser fram emot vad Flens träningssugna kommer tycka. Tufft pass men inte så tufft som på Nordic wellness och våra pass på KB där. Kul att min expertis kommer till användning. När jag kommer på besök nästa gång har jag lovat att leda ett gästpass med boxning, det hade jag när jag bodde i Flen och i Orsa. Så jäkla skoj med boxning. Får nog satsa på det igen efter resan...

Jag har under dessa dagar myst med mina 4 katter som bor hos mormor. Jag har ätit god svensk mat och även fått med mig mormors goa bullar på resan...här nedan är en bild på min minsta och yngsta katt Cesar.
Sovpose a la Cesar 
Här är Tia-Maria som myser under täcket mellan mina ben. Det har hon gjort sedan hon var liten. Hon är mamma till Cesar. Sedan har jag en tjej som heter stierna som är syster till Tia-Maria och en Bamse katt som är pappa till Cesar som heter amaretto. Ha ha ja det stämmer alla heter efter likörer. En gång restaurang inbiten alltid restaurang inbiten... Nä nu är jag på väg upp till Stockholm för att träffa en fin man och hänga lite där uppe innan avfärd mot Brasilien... Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar