Välkommen!

6 januari 2014

Etapp 3! Nu åker vi!!

Fick ju leka lite turist i Stockholm när jag var på plats. Blev lite shopping, hänga med farbror blå på plattan och även åka tunnelbana. Mina tidigare erfarenheter från storstaden som jag hängt mycket i är att alla är stressade, dryga och att det luktar urin och rök överallt. MEN den här gången blev jag positivt överraskad. Folk var trevliga och pratsamma, inte mycket stress och att det inte var överfullt med folk på tunnelbanan. Stockholm får plus poäng denna gång.
 Jag har även fått se hemma tillverkning av snus, det blev med lakrits och chili.. Inte jag som snusar så lugn...
Måndagen tillbringades även med en go promenad Kungsholmen runt i två timmar med underbart sällskap. Tack M för dessa dagar med dig. Ses snart! 


Så var det dags då... Resan var här...Efter mycket grejer på vägen står jag nu incheckad och klar nu blir det kaffe... Det första som hände var att Saras pappa glömde glasögonen så dom fick vända, sen missade dom min avfart så dom kom sent och vi trodde att vi flög från 5:an men det var 2 så vi fick tag på Saras pappa som körde oss en bit till. När vi skulle checka in fuckade jag upp det med mitt pass men vi fick komma med ändå... Nu är vi på G! 

JUST DO IT är vårt ledord. Båda har likadan T-shirts på oss omedvetet...lyx frukost på Arlanda! Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar