Välkommen!

13 januari 2014

Solnedgång i Ipanema

Vi tillbringade söndagen med att byta boende igen och att hänga på stranden. Jag har blivit gammal och mogen och skaffat mig hatt, hög solskyddsfaktor och ligger delvis under parasoll. 
MEN lugn jag är ung än, jag solar och bränner mig, (aj aj) jag har fallit för modet här nere och har en brasiliansk bikini som alltså är en string i färgerna gul och grön överdel, jag flirtar gärna och så fort jag ser en kille med muskler reagerar jag... Fick polis övervakning och dom var fina att titta på..så än är jag med i spelet...

Tant i hatt!! 
Jag har blivit hooked på Acai frukten dom har här, den är super nyttig och den sälj som sorbet här...med müsli. 
På vårt hostel finns det hängmatta... Så gött häng!!
Solnedgången i Ipanema beach! Vackert! När solen gick ner applåderade alla som ett tack för idag uppskattning. 
Efter att solen gått ner begav vi oss med våra nyfunna vänner Angelica från Borås och Buz från Holland till en restaurang där vi käkade små kycklingvingar och drack gott. Sen blev det strandhäng till sena natten
Öl, capriniha eller alkoholfritt(gissa vad jag drack?) 
Kyss!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar