Välkommen!

2 januari 2014

Mitt liv på Nordic Wellness

FÖRLÅT! Jag ber om ursäkt att jag varit såååå kass på att skriva på bloggen. Det senaste 6 månaderna har jag haft så mycket att göra på jobbet och privat att jag har knappt hunnit titta upp och inse vart jag var på väg. Jag lägger upp bilder från olika tillfällen under min tid som platschef på domkyrkan så ni får en inblick på mitt liv. Jag har dock beslutat mig för att sluta och ska nu ut och resa i Brasilien 1 månad nu med sara som också har slutat jobba på Nordic wellness. Vi kommer skriva i våra bloggar vad som händer under resans gång. 

Jag håller just nu på att packa för fullt för resan börjar redan i morgon när jag tar tåget upp till metropolen Flen för att pussas lite med familjen, katterna och vänner. Hinner självklart med ett träningspass också. Åker sedan vidare på söndag upp till Stockholm och pussas lite där med innan vi flyget ut på tisdag till Rio de Janeiro. 

Återkommer snart! 

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar