Välkommen!

13 juni 2012

Diplomerad friskvårdsterapeut & kostkonsult!!

Då var jag helt plötsligt färdig med skolan och jag får nu titulera mig friskvårdsterapeut och kostkonsult samt massör! Det känns helt overkligt.. 1 år på Sverige hälsan i Stockholm har bara sprungit förbi med stora kliv! Själv så tänker jag nog ta raska små steg fram i livet..

Jag siktar nu på att börja mitt nya jobb på Landvetter flygplats i vårt nyöppnade delibutik där jag kommer sälja svenska delikatesser så som godis, knäckebröd, lax, saft och dylikt.. Det är även en bar del där gästerna kan dricka vin, champagne, droppkaffe som är det senaste inom kaffevärlden, där bönorna mals ner och kaffet får sakta droppa ner i muggen medans jag häller varmt vatten sakta.. Men gästerna kommer även kunna äta toast skagen och dessertostar hos mig

Men sen till hösten är nog planen att fortsätta plugga.. Bli kostrådgivare och det ökar chansen till mer jobb! Men det tar vi då.. Nu ska jag bara njuta av att jag är färdig! Kram

1 kommentar: