Välkommen!

8 juni 2012

Första tävlingsloppet avklarat!

jaha då var första loppet gjort och dagen jag har väntat på kommit... När jag vaknade var jag trött och hade ont i magen och det jag ville göra var bara att ligga i soffan under täcket och bara vara.. Men det gick inte.. Lite mat i magen och bra musik hoppades jag skulle hjälpa men magen blev värre.. Tänkte det är nog nerverna...

Lagom till att jag satte mig på spårvagnen kom solen och väl på plats i slottsskogen infann sig känslan.. Glädje för att det finns så många fina vänner som ställer upp och gör detta för Annas anda och för Karin och Greger men samtidigt var det 12.000 andra där som sprang och gjorde detta för en fin anledning.. Blod!

När vi väl skulle springa och alla fina vänner var på plats så var jag taggad till max, vilket resulterade i att jag sprang in i den berömda väggen.. Kunde inte andas ordentligt och allt blev en dimma.. Hade siktat på 25-37 minuter på 5 km rondan men kom i mål på 28 min.. Så besviken på mig själv för jag hade klätt mig för varmt och ätit för dåligt! Men jag är ändå glad att jag har gjort det! Tack till alla som deltog och gjorde denna dag och kväll till en super trevlig grej som nu får bli en tradition med picknick och vin efteråt!! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar