Välkommen!

30 april 2012

Drömmar

Vad betyder drömmar?

Vad drömmer du om?

Då menar jag dels vad du drömmer om på nätterna när du sover och minns när du vaknar, men oxå vad du drömmer om i livet, vad är dina drömmar och mål, har du nått dina drömmar någongång?

Det har jag gjort flera gånger. En av mina drömar eller någonting som jag gärna skulle vilja göra i livet var att dels träffa Lars Winnerbäck och få ge honom en kram, det fick jag göra förra sommaren helt spontant..då var jag en glad och lycklig tjej.

Sen har jag även haft som dröm att åka till Australien och att få hoppa ur ett flygplan, check och dubbel check...

Samt att bo utomlands en längre tid och bara leva livet, det gjorde jag i Thailand och det är jag evigt tacksam för att jag fick chansen att resa dit med mina vänner. När jag åkte dit hade mina drömmar rasat som jag hade då, jag trodde jag hade hittat kärleken i mitt liv och var säker på att jag alltid skulle bo på Skaftö och ha mitt liv där, men så ville hjärtat något annat och jag trodde inte att jag skulle få nya drömmar och må men tjohooo det har jag nu och känner mig gladare och starkare än innan..jag har växt och fått nya perspektiv till livet och till drömmar och mål.

Sen att få gå den här utbildningen på Sverigehälsan till friskvårdsterapeut och kostkonsult har ju varit en dröm, nu är skolan snart slut men inte min dröm för det, nej det är nu det börjar, mitt nya drömliv med bra vänner, bra utbildning, underbar bostad i en helt fantastisk stad med en massa nya möjligheter och äventyr.

Jag har nu ett par dagar drömt om två personer som finns i mitt liv...den ena är ett gammalt kapitel som jag har lämnat och är nöjd med det men den här personen hänger ändå kvar i mina drömmar och påverkar  mig inte särskilt men jag fattar inte varför jag drömmer om den...den andra är en jätte fin person som finns i mitt liv men som en nya gammal vän som jag har blivit nära på sistonde, ok jag kan avslöja det är av det motsatta könet, men då är min fråga varför har jag drömt om honom, det har inte varit några heta sexdrömmar direkt kan jag inte direkt säga men ändå har det varit samtal om livet och om saker som har hänt, sagts och gjorts innan vår vänskap och nu under sista tiden..där har även den gamla kärleken varit inblandad i..mycket konstigt och mest konstigt är att när jag vaknar minns jag allt och funderar mycket på det om dagarna..nä nu får det bli drömmar om min framtida sommar istället!!

Solen skiner och det är underbart!!

puss och kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar